Wednesday 23 March 2011

Castiga un Ipad 2!!

Ce trebuie sa faci pentru a castiga un superb iPad 2 oferit de quickmobile.ro ?

"Quickmobile.ro iti ofera posibilitatea de a castiga un iPad2, primul care va fi oferit in Romania pe 25 martie 2011. Pentru a putea participa la tragerea la sorti, tot ce trebuie sa faci este sa intri pe quickmobile.ro, sa alegi un produs din cele peste 4.500 cate exista pe site iar apoi sa scrii pe blogul tau de ce iti place acest produs. Pentru ca blogul tau sa intre in concurs trebuie sa incluzi in postarea respectiva doua lucruri :

Linkul catre produsul respectiv de pe quickmobile.ro exemplu : laptop apple macbook pro

Si sa scrii undeva in postare ‘campanie Quickmobile’.

Castigatorul va fi desemnat prin tragerea la sorti in data de 25 martie 2011 si anuntat pe chinezu.eu, blogul partener al campaniei initiate de Quickmobile.ro."

 Eu particip => "Campanie Quickmobile"
Produsul meu preferat de pe site e APPLE MACBOOK PRO 15 INCH INTEL CORE I7 2.2 GHZ 
Dintotdeauna am fost fan Apple Macbook si acest model mi se pare unul foarte reusit!

Bafta tuturor!


2 comments:

  1. uite eu am dat comment la postarea lui :)

    http://chinezu.eu/2011/03/17/ofer-primul-ipad-2-din-romania-ca-premiu/

    :) cred ca asa se face

    ReplyDelete
  2. ai un tag de la mine:*
    http://nellyhoney.blogspot.com/2011/03/tagversatile-blogger-award.html

    ReplyDelete